poniedziałek, 21 listopada 2016

Autumn inspiration

Znowu leżę chora w łóżku i moje plany na zdjęcia legły w gruzach, dlatego dzisiaj postanowiłam napisać post z inspiracjami jesiennymi. Zima jest już coraz bliżej nas, a za oknami robi się coraz cieplej. Z jednej strony to dobrze, bo wolę jak jest ciepło ale z drugiej zima może przyjść w najgorszym momencie i wszystkich niemile zaskoczyć. Polska jesień to złota jesień, dlatego dominują kolory rude, żółte beżowe, czerwone. właśnie za te piękne kolory lubię jesień ale jest to jeszcze czas kiedy niezupełnie ma sie dobry humor i nic się nie chce a przede wszystkim jest to taka pochmurna pora roku kiedy każdy jest zaspany i zmęczony. Ta pora roku zasługuje na miano najsmutniejszej, bo nie dość, że w tym czasie zaczynamy nowy rok szkolny to jeszcze wcześnie robi się ciemno i pochmurno oraz często pada deszcz. No ale cóż i tak za kilka tygodni będzie zima, dlatego nie ma co narzekać i trzeba się cieszyć z tego co się ma.



37 komentarzy:

  1. Jesien jest bardzo sliczna pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam klimat jesienno-zimowy, ma swoj urok... herbatka, kocyk, ksiazka lub dobry film... swieczki pachnace, muffinki... ah! rozmarzylam sie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :)
    Ja w sumie jesień lubię tylko na początku :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej szybko ! Ja w ta jesień zachorowałam już parę razy ;(
    Odnośnie pory roku: uwielbia ją, chociaż jak napisałaś, ciągle chodzę zmęczona.
    Te piękne, kolorowe liście zmieniają cały wizerunek i czynią Jesień wyjątkową <3

    Pozdrawiam cieplutko--- http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień ma swoje plusy i minusy. Niby taka kolorowa, ale to tylko na początku...później leje deszcz, błoto i te sprawy hah, ale w tą porę za to można usiąść i oglądnąć ciekawy film z herbatką w ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowiej! Świetne zdjęcia! Pozdrawiam
    http://swiatwedlugwiktoriiby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochamy inspiracje, a twoje są urocze! :) Jesień jest cudowna gdy jeszcze nie spadną liście, ale potem jest już gorzej :) Ponuro. Świetny post kochana oby tak dalej! <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne inspiracje, zdrówka :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuruj się kochana szybko :)
    Ja niedawno poczułam magie świąt przez śnieg i choinki w każdym markecie więc aż miło popatrzeć na Twoje inspiracje, że jesień jednak jest i nawet pogoda zaczęła dopisywać :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień jest przepiękną porą roku:)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe inspiracje :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ! Przepiękne zdjęcia!♡♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesień czy zima to dla mnie o wiele lepsze pory roku niz lato, dlatego bardzo wyczekuję prawdziwej zimy, pełnej śniegu i tego wszystkiego co magiczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo lubię jesień, według mnie to najbardziej inspirująca pora roku. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesień na zdjęciach tak pięknie wygląda. Szkoda tylko, że przez większość dni jest szaro, smutno, zimno i deszczowo. Ale inspiracje jak najbardziej na plus :)

    http://karolinabanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia. Jakim aparatem robione ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat te nie są mojego autorstwa. Nie miałabym nawet jak ich zrobić chociażby przez chorobę ;)

      Usuń
  18. Swietne zdjęcia !!! Jesień? Zależy kto co lubi, jak dla mnie zaraz po lecie najfajniejsza pora roku :)

    Pozdrawiam
    vanillasfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Sądzę, że świetnie wybrałaś inspiracje :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja takze nie przepadam za jesienia, wlasnie z podobnych powodow jak Ty uwazasz. Swietne inspiracje, tylko szkoda, ze jakosc jest slaba.

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesień to najlepsza pora roku. Naprawdę cudowne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia są piękne, nie lubię jesieni, ale muszę przyznać, że na zdjęciach wygląda malowniczo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam jesień, lecz tylko piękna, słoneczna i kolorowa.
    Piękne zdjęcia.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam jesień, zdecydowanie najlepsze pora roku ♥
    Świetne inspiracje wybrałaś aż chce mi się pójść do lasu ♥
    Może wspólna obserwacja?
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdrowiej szybko ! Z jednej strony lubir jesień A z drugiej nie bo zawsze w ta pore roku za dużo choruje haha
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Przede wszystkim zdrówka. No cóż taka pora roku, ale trzeba jej to wybaczyć, bo dzięki niej mamy takie piękne widoki. Moim zdaniem najpiękniejsza pora roku.

    https://iwilittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham jesienne kolorki, można je super skomponować :) Lubie jesień równiez ze wzgledu, że po niej jest zima i świeta <3 pozdrawiam serdecznie fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się Twój pomysł na inspirację, chociaż u mnie dzisiaj byłą pogoda jak w kwietniu :P
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. No już niestety takich pięknych zdjęć się nie zrobi, ja cała jesień praktycznie byłam chora więc nawet nie wyszłam zrobić jakichkolwiek zdjeć :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie lubię jesieni. Piękne są tylko krajobrazy (i to tylko na początku). Z utęsknieniem czekam na zimę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe inspiracje :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny blog *.*

    Coś czuję, że będę tu wpadała częściej :*


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Awesome inspiration *-* I love Autumn!
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  34. Powrotu do zdrowia!
    Ja już czekam na laaaato!

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️