niedziela, 26 czerwca 2016

Czerwcowy przegląd sklepu Dresslink

Nareszcie rozpoczęły się długo wyczekiwane wakacje, czyli czas wolny od nauki, obowiązków i problemów. Po dziesięciu miesiącach nauki przyda się trochę odpoczynku i wytchnienia, W piątek zakończyłam swoją przygodę z szkołą gimnazjalną i muszę przyznać, że z jednej strony się cieszę, bo mam teraz dużo czasu wolnego a z drugiej jest mi przykro, bo z wszystkimi, znajomymi, z którymi chodziłam do klasy przez dziewięć lat musiałam pożegnać. W takim momencie przypominają się wszystkie chwile spędzone razem i zaczyna się rozumieć, że to już nie wróci. Po wakacjach idę do nowej szkoły, dlatego tam na pewno poznam zupełnie nowe osoby. i trzeba będzie przyzwyczaić się do nowej klasy, co na początku może być dość dziwne. Liczę też na to, że w ciągu tych wakacji, nie rozleniwię się tak bardzo i nie będę miała problemów z wstawaniem we wrześniu. Nie przedłużając tym razem przygotowałam wakacyjną wersję przeglądu sklepu Dresslink i mam nadzieję, że wam się spodoba. 




♥KLIK♥                                                               ♥KLK♥                                                              ♥KLIK♥


♥KLIK♥                                                           ♥KLIK♥                                                          ♥KLIK♥

♥KLIK♥                                      ♥KLIK♥                                      ♥KLIK♥


30 komentarzy:

  1. Wybrałaś super rzeczy!
    Powodzenia w nowej szkole :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne spodenki, poklikałam ;)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza bluzka jest śliczna a spodenki wszystkie mi wpadły w oko ! Co do kostiumów przyznam ,że mam duże wymagania i rzadko kiedy mi się jakiś spodoba :D

    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy wybralas ;) poklikane pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne rzeczy. Oczywiście poklikałam. Najbardziej podobają mi się czarno , białe spodenki i kostiumy :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy wybrałaś, najbardziej podobają mi się koszulki! :) Poklikane :)np 5,68 5.06
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  7. bordowa bluzka, czarne szorty i bordowe bikini są boskie
    <3

    http://daydreamjuice.blogspot.com/2016/06/cracow-in-21-instagram-pictures.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy wybrałaś ! Najbardziej wpadly mi te 2 spodenki ;**
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. współpracowałam z nimi raz, i jakoś nie byłam zadowolona. minęło 30 dni zanim paczka została wysłana, i 25 zanim przyszła- czas ten rozumiem, natomiast 30 dni żeby wysłać? kpina XD
    natomiast mam nadzieje że ty będziesz zadowolona, szczególnie że wybrałaś na prawdę fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współpracuję z nimi od pół roku i jestem bardzo zadowolona z współpracy. Przesyłka szybka, ubrania bardzo ładne a warunki współpracy korzystne :)

      Usuń
  10. Rzeczy nie w moim guście, ale o gustach się nie dyskutuje :)
    Powodzenia w nowej szkole, ja też skończyłam gimnazjum.
    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ze swoją gimnazjalną klasą też rozstałam się po 9 wspólnych latach nauki, na szczęście potem trafiłam na fajną klasę w liceum. Powodzenia w nowej szkole! Wybrałaś świetne rzeczy. :)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikałam! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikane, rzeczy - cudoo <3 Świetne szorty, w sam raz na wakacyjne upały! :-)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wyobrażam sobie pożegnać się z obecną klasą. Mam nadzieję, że osoby w nowej szkole będą przyjemne i dogadasz się z nimi. :) Świetne ciuchy wybrałaś, poklikałam. Stroje kąpielowe są genialne! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  15. Stroje są cudowne :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Strój numer 3 widziałam na stronie weheartit kiedy szukałam zdjęć do mojego posta i od razu się w nim zakochałam! Co za zbieg okoliczności! Poklikałam w linki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy :D
    a ja zakończyłam swoją bajkę ze szkołą średnią i nwm co dalej :c
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  18. Bikini cudowne, szkoda tylko że bym w tym wyglądała jak baleron.>:D Muszę mieć jednoczęściowe..:)Poklikane oczywiście:)

    http://www.justcleo.pl/2016/06/personalised-gift-ideas-for-someone.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Też się cieszę, że o już wakacje ! Taka mała nagroda za te 10 miesięcy porannego wstawania i nauki :D Bardzo ciekawe rzeczy. Podobają mi się te bluzeczki :D

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne ubrania :D

    http://milopisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rzeczy. Spodenki są cudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. spodenki najlepsze 😍😍😍

    http://dryclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję współpracy! Mam te pierwsze spodenki, super są!
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne rzeczy też bym zamówiła ale mam uraz do sklepów internetowych

    OdpowiedzUsuń
  25. Spodenki są prześliczne! Koszulka z koronką też, zwłaszcza że mam obsesję na punkcie koronkowych dodatków, wstawek i tak dalej :) Poklikane :)

    Ściskam ciepło, Sunshine

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne ciuchy i bardzo ladne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  27. Krotki spodenki mi się podobają!
    Świetnie wybrane ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️