sobota, 14 maja 2016

Zdrowe odżywianie- multisub, szczypta luksusu

Wiele osób żyje w przekonaniu, że ćwiczenia są najważniejsze w odchudzaniu i jeśli ktoś ćwiczy i je dużo słodyczy to i tak wygląda dobrze. Sama kiedyś wierzyłam w to, że jakbym zaczęła więcej ćwiczyć i jadłabym tak samo jak zawsze to wyglądałabym dobrze. Niestety wcale tak nie jest, ponieważ to co jemy zależy od tego jak wyglądamy. Nie wystarczy tylko ćwiczyć i jeśli chce się dobrze wyglądać to trzeba również się zdrowo odżywiać. Nie mówię tu o liczeniu kalorii z każdej zjedzonej potrawy, ale o zdrowym odżywianiu się i pamiętani o zasadzie 5 posiłków. Oczywiście można raz kiedyś zjeść coś niezdrowego i nie powinno być później przez to wyrzutów sumienia, ale też nie można z tym przesadzać. Jeśli o zdrowym odżywianiu mowa to niedawno przyszła do mnie paczka ze sklepu internetowego multisub.pl .




Moim zadaniem było zrecenzować ją i muszę przyznać, że jestem pod wielkim wrażeniem. Przesyłka dotarła bardzo szybko, co mnie zadziwiło, bo jak wiadomo w naszej kochanej Polsce przesyłki nie przychodzą w błyskawicznym tempie. Wszystko przyszło ładnie zapakowane w pudełko, dlatego nic po drodze się nie rozsypało. Od jakiegoś czasu jestem na diecie, dlatego wybrałam paczkę fit, która jak każda inna kosztuje 69 zł. Na pierwszy rzut oka cena może wydawać się wysoka, ale warto zamówić taką paczkę,a cena się zwraca. Jest ona przeznaczona przede wszystkim dla osób, które lubią próbować nowych rzeczy.  Nigdy nie wiadomo co nam się trafi i dzięki takim paczkom możemy wypróbować wiele produktów. W pudełku znajdowały się chipsy bananowe, siemię lniane, pięć rodzai batonów muesli, jagody goi, muesli z truskawkami, ciastka owsiano-czekoladowe i herbata czerwona.


   Kolejna rzecz to książka pt. "szczypta luksusu". Nie miałam okazji jej przetestować, ale po przejrzeniu wydaje się być ciekawa i mam zamiar niedługo wypróbować przepisy z niej zaczerpnięte. Ta książka to również dobry pomocnik dla osób odchudzających się i dbających o swoją sylwetkę. Znajduje się tam wiele fit przepisów, które z pewnością niedługo wykorzystam. 


Na koniec przygotowałam dla was kilka motywacji, które niektórym z was mogą pomóc w dążeniu do celu. Osobiście nie lubię osób które nic nie robią ze swoim życiem i do tego wiecznie narzekają jakie to one są brzydkie, grube itp. zamiast ruszyć tyłek i wziąć się za siebie. Takim osobom najwidoczniej pasuje ich wygląd, a mówią to nie wiadomo dlaczego, bo w końcu każdy może zacząć o siebie dbać. Mam nadzieję, że post wam się spodobał, ponieważ mam zamiar częściej pisać o zdrowym odżywianiu, ćwiczeniach, diecie itp. Piszcie jak wam post się spodobał i czy mam częściej stawiać notki o takiej tematyce.










17 komentarzy:

  1. Jej, fajna ta paczka, choć cena wydaje się całkiem wysoka - produkty, które się w niej znalazły wydają się ciekawe! :) Nie ćwiczę, ale dawka inspiracji nigdy nie zaszkodzi. <3

    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie częściej wstawiaj takie posty, są naprawdę motywujące! Bardzo zaciekawiła mnie ta strona multisub.
    Pozdrawiam! :)

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od jakiegoś czasu razem z mamą odżywiamy się zdrowo ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Smacznie wyglądają te produkty z multisub!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa paczuszka :) Racja, odżywianie jest naprawdę ważne!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne brzuszki *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś przesadnie nie lubię brnąć w ćwiczenia. Chodzi mi tylko o to, że nie lubię się afiszować ćwiczeniami, dietą i innymi farmazonami. Ostatnio nawet dowiedziałam się że "dieta to tylko ograniczenie jedzenia do minimum". Wolę więc nie podejmować takich tematów. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna paczka, również uważam, że nie powinniśmy liczyć kalorii na każdej zjedzonej rzeczy przez nas.

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczy super, a zdjęcia bardzo motywujące!
    Co do paczki chyba sobie kupię taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ech staram się mocno zmotywować do zdrowego odżywiania, ale jakoś mi nie wychodzi :(
    pozdrawiam!
    http://hauntedpiscis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak najbardziej daleka jestem od klimatów tego typu. Jednak podziwiam zapał i zaangażowanie. Paczka droga, aczkolwiek zdrowa, a przecież to jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ćwiczę od niedawna, więc dawka motywacji przyda się na pewno :D
    Bardzo kusi takie pudełeczko :*

    duusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka paczka to może być bardzo ciekawa rzecz. Coś idealnego dla mnie ;) Tylko pytanie. Czy przy zamawianiu można jakoś odznaczyc rzeczy zawierające orzechy/kokosy/migdały? Bycie alergikiem nie pozdrawia. :D życzę wytrwałości i powodzenia. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego niestety nie wiem, ale wydaję mi się że jest taka możliwość.
      Zapewne w prywatnej wiadomości można poinformować o tym :)

      Usuń
  14. Ciekawa paczuszka...a co możesz polecić do picia? może też filtrujesz wodę w domu filtrem molekularnym z mineralizacją? Ja od kiedy mam ten filtr piję właściwie tylko moją domową wodę. Kupiłam nawet specjalne butelki, z których nic nie przenika do wody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten filtr świetnie się u nas sprawdza http://fitaqua.pl/produkt/filtr-molekularny-ro7/

      Usuń
  15. Bardzo przydatny post, ponieważ obecnie zaczęłam zdrowe odżywianie :)

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️