poniedziałek, 5 grudnia 2016

Pomysły na prezenty świąteczne

Już niedługo wyczekiwane święta i jak co roku połowa z nas nie wie co kupić drugiej osobie, dlatego dzisiaj przychodzę do was z propozycjami prezentów gwiazdkowych zarówno dla niej jak i dla niego, Dobrze wiem jak ciężko jest znaleźć odpowiedni prezent, dlatego mam nadzieję, że ten post pomoże wam w kupnie prezentów. W tamtym roku również pojawiła się taka lista do której możecie zajrzeć tutaj ♥ klik .  Wszystkie linki macie podane na dole ale nie wszystkie prowadzą bezpośrednio do tych samych rzeczy, które sa na zdjęciach. Zapraszam was do zapoznania się z moimi propozycjami prezentów świątecznych i licze na to, że wam również się spodobają.
Dla niej: 
Skarpetki     Poduszka     Rękawiczki     Świece yankee candle     Paletka naked chocolate     Kapcie jednorożce     Pędzle do makijażu      Świąteczny kocyk     Kubek termiczny     Zestaw semilac     Instax mini 8 fujifilm     Zegarek K`lips lovely      Kubek     Si Giorgio Armani     Case nike


Dla niego:

Batterfield 1     T-shirt     Portfel     Czapka     Perfum     Zegarek     Myszka     Bluza     Golarka     Torba nike     Nerka adidas     Słuchawki     Budzik    Pasek    Rękawiczki    Kubek

13 komentarzy:

  1. Ja na szczęście zawsze wiem co kupic bliskim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te etui z Nike są przecudowne! Od dawna o takich marzymy, jednak na nasze telefony nie ma takich :(
    Te paletki czekolady również bardzo nam się podobają ^^ Ale i tak INSTAX MINI wygrywa <3 Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysły na prezenty :D ja osobiście już chyba wiem co komu kupie :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe propozycje :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe propozycję z chęcią skorzystam z listy :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysły są super :) Ja osobiście jeszcze nic nie kupiłam, ale już powoli coś zaczynam działać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetne propozycję, i dzięki temu postowi wiem już co kupię mojej przyjaciółce :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za propozycje, mnie się przydadzą, bo jeszcze nie wszystkie prezenty mam skompletowane ;)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pomysły zainspirowałaś mnie, a te kapcie jednorożce są przesłodkie <3

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły na prezent, najbardziej podobają mi się kapcie. :-) Dorzuciłabym jeszcze pościele młodzieżowe: https://zaira.pl/pl/c/Posciel-mlodziezowa/71. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne pomysły i bardzo fajny blog , chętnie obserwuje ;)
    Pozdrawiam i zapraszam http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przydatny post, wiele ciekawych pomysłów na prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  13. oo bardzo fajne pomysły na prezent :)

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️