poniedziałek, 10 grudnia 2018

Long break and christmas inspiration

Hello!
Ostatnim razem obiecałam sobie, że będę regularnie pisać i dbać o mojego bloga, ale natłok wszystkich obowiązków jest po prostu przytłaczający. Szkoła nie rozpieszcza, tym bardziej w liceum. Wszystkiego jest po prostu za dużo i jeśli ominie się chociaż kilka dni w szkole to zaległości jest tak dużo, że ciężko jest wrócić do normalnego trybu nauki i do nadrobienia zaległości. Dobra, koniec o szkole, bo to temat który nie należy do ulubionych tematów dla uczniów. Niedługo święta i mam wielką nadzieję, że będą one tak samo klimatyczne jak co roku. Święta to dla mnie czas, w którym mogę spędzić wiele chwil w gronie najbliższych mi osób. Niestety w ciągu roku nie ma takiej możliwości, ponieważ każdy jest zapracowany i często zapomina o tym, co tak na prawdę jest ważne. Mam teraz wielką nadzieję, że będę miała więcej czasu na bloga i że teraz będę pisać regularnie posty. Mam przygotowane dla was również kilka inspiracji świątecznych, abyście mogli poczuć magię świąt. Do zobaczenia!


8 komentarzy:

  1. Super, że wróciłaś do bloga!
    Świetne inspiracje świąteczne już nie mogę się doczekać świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful photos 😊 really good
    https://camdandusler.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie zdjęcia świąteczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Magię Świąt w tym roku odczuwam jakoś tak nadzwyczaj wcześnie :). Szczególnie podoba mi się drugie i trzecie zdjęcie! Chciałabym stworzyć podobny klimat w swoim przyszłym domu... ^^.
    Zapraszam na kotwarszawski.blogspot.com - u mnie jeszcze nie tak świątecznie, ale niebawem nowy wpis o prezentach ;D.

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie te święta za szybko się pojawiają. Czas tak szybko gna że nie ogarniam xd obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny taki post :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️