piątek, 14 grudnia 2018

Christmas with Dresslily!

Hello!
Tym razem przychodzę do was z postem odnośnie sklepu Dresslily. Jest to sklep internetowy w którym znajdziecie zarówno dużo ubrań jak i dodatków dla kobiet i mężczyzn.
Oferują oni dość duże zniżki świąteczne, które zachęcają do skorzystania z promocji nie jedną osobę w tym mnie. Zniżka ta obowiązuje od 12 do 17 grudnia. Tym razem oferują oni darmową przesyłkę oraz aż 90 procent zniżki!
LINK DO PROMOCJI- KLIK

Chciałam wam również pokazać kilka ciekawych propozycji odnośnie ubrań, które aktualnie znajdują się na promocji. Poza tymi ubraniami znajdują się również ładne rzeczy które z pewnością was zaciekawią. Sklep posiada bogaty asortyment w tym wiele ubrań a także dodatków takich jak torebki buty, okulary itp. 

                               KLIK                                                                                                              KLIK                                                                                                                             


KLIK                                                                                                          KLIK

               KLIK                                                                                                                 KLIK

3 komentarze:

  1. Super ciuchy! aż kusi mnie żeby zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym sklepie, ale z tego co widzę mają naprawdę fajne ciuszki. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze bluzeczki i spodnie z perełkami - ahhh, zakochałam się! :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️