sobota, 6 lutego 2016

Felicea- naturalne kosmetyki

Felicea to pierwsza polska firma która produkuje naturalne kosmetyki do makijażu. Z ich sklepem internetowym spotkałam się niedawno i postanowiłam wypróbować ich kosmetyki. Dobrze jest wiedzieć co się kupuje, dlatego przy każdym kosmetyku na stronce jest również wypisany jego skład oraz właściwości. Kosmetyki są dostępne w różnych wariantach kolorystycznych, ale zamawiając zestaw kolory są już dobrane, dlatego bałam się ze korektor nie będzie pasował do mojej karnacji. Na szczęście jest to dla mnie odpowiedni kolor i mogę ten zestaw polecić szczególnie jasnym i ciemnym blondynką lub po prostu osobom o jasnej karnacji. Bardzo spodobało mi się to w jaki sposób kosmetyki były zapakowane.




Z kredki jestem najbardziej zadowolona i to moim zdaniem jest najlepszy produkt z całego zestawu, ponieważ używając różnych kredek (było ich wiele) za każdym razem oczy mi łzawiły. Ten produkt do mojego codziennego makijażu nadaje się znakomicie, ponieważ nie mam żadnych problemów z oczami. Polecam go osoba które mają podobne problemy. Jest ona w odcieniu numer 61. Kredka- klik 

Naturalna konturówka do ust


Nie pałam miłością do konturówek i w mojej kosmetyczce jest to niepotrzebny przedmiot, ale bardzo podoba mi się jej kolor i jestem przekonana że w końcu nadejdzie taki czas kiedy ją użyję. Konturówka jest dostępna w sześciu wariantach kolorystycznych, ale mi ten kolor najbardziej przypadł do gusty, dlatego ciesze się że zamówiłam akurat ten zestaw. Jest ona w odcieniu numer 74. Konturówka- klik

Naturalny korektor do twarzy


 Na początku nie byłam przekonana do korektora, ponieważ bałam się, że nie będzie dopasowany do mojej karnacji, ale teraz jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ to jest mój kolor. Dobrze maskuje i nie jest ciężkim kosmetykiem którego trzeba długo rozsmarowywać. U mnie spisuje się świetnie. Jest on w odcieniu numer 42. Korektor- klik

Naturalny błyszczyk do ust


Ma bardzo ładny kolor i utrzymuje się na ustach na prawdę długo. Podoba mi się, ale nie będę za często go używać, ponieważ nie jestem wielbicielką błyszczyków. Bardzo ładnie pachnie co jest jego wielkim atutem. Jest on w odcieniu numer 33. Błyszczyk- klik


A wy jakich używacie kosmetyków do makijażu?


19 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentują te kosmetyki! Jak użyjesz konturówki daj znać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowałaś mnie tymi kosmetykami :D Szczególnie ciekawi mnie ta kredka. A co do korektora to trafiłaś, bo ja kupowałam w drogerii i wydawało mi się w porządku, a w domu jak wypróbowałam na sobie to były widoczne pomarańczowe plamy haha
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej marce kosmetyków muszę sprawdzić :)

      http://barbaretbeauty.blogspot.com/2016/02/rozwijanie-swoich-pasji-jest-kluczem-do.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa stronka, nigdy dotąd o niej nie słyszałam :) Wydaje się być interesująca.
    Pozdrawiam!

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. NATURALNE KOSMETYKI SĄ NAJLEPSZE! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie. Bardzo ładnie to wygląda :)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej firmie :) ale super sprawa z nimi z tego co widzę
    ja nigdy nie patrzę na firmy tylko jak mi coś konkretnie wpadnie w oko to wtedy to kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz slysze o tej firmie , kosmetyki prezentuja sie na prawde super :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post ,nie słyszałam ani nie miałam takich kosmetyków :)
    Pozdrawiam
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Daj znać o tym korektorze,jak się sprawdza!
    sandra-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubie uzywac takich naturalnych kosmetykow
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne kosmetyki :)
    wolę naturalne niż te z drogerii z jakimiś składnikami niewiadomego pochodzenia :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe kosmetyki ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post !!!! bede wpadac czesciej <3
    obserwuje <3
    pozdrawiam
    alicestyle76.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię ich kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapakowane są prześlicznie, właśnie testuje kredki do oczu oraz konturowke i z ręką na sercu mogę polecić. Jestem zachwycona i właśnie planuje zakup korektora


    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładna ta konturówka, mam nadzieje że się do niej przekonasz bo ja uwielbiam takie rzeczy i serdecznie polecam :)

    http://dryclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet nie wiedziałam, że są takie fajne naturalne kosmetyki do makijażu! Interesuję się naturalną pielęgnacją i kosmetykami, muszę sobie obczaić to co pokazujesz. Konturówka ma rzeczywiście fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️