piątek, 25 grudnia 2015

Merry Christmas!

Wszystkiego najlepszego z okazji świąt kochani! Wigilia już za nami, dlatego skończyły się wszelkie przygotowania jedzenia, stołu, prezentów itp. Muszę przyznać, że tym razem tyle zjadłam kapusty z grzybami, że nie spojrzę na nią przez kolejny rok. Jak wam mijają święta? Mi całkiem nieźle, dostałam wreszcie wymarzony prezent (lustrzankę) i wiele innych które bardzo mnie ucieszyły. Poza tymi prezentami to u mnie nic nowego, no może tylko to, że rozjaśniłam trochę moje włosy. Kochani ja uciekam i jeszcze raz życzę wam wesołych świąt!







21 komentarzy:

  1. Tobie również wesołych świąt :) Fajne prezenty dostałaś. Czekam na konkursy, chętnie wezmę udział :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta mijają dość spokojnie, ale jednak do pełnego klimatu brakuje śniegu, zdecydowanie. Podobają mi się zdjęcia jakie dodałaś w tym poście. Ogólnie fajny blog, pozdrawiam :)

    http://w-swiecie-kina-i-literatury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt! :)
    www.tojaerni.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje święta są dosyć spokojne,przygotowania się skończyły.Fajnie że rozjaśniłaś włosy,czekam na zdjęcie :)
    kasiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze :D
    super, że dostałaś coś co bardzo chciałaś dostać :D ja dostałam tylko kasę :c
    A święta jak święta straszne nudy :(
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana wesołych swiat
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lustrzanka, wymarzony prezent nie jednej blogerki :) A jaki obiektyw do tego? Wyszedł Ci śliczny efekt Bokeh!

    smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śnieg wcale nie jest potrzebny przynajmniej ja nie jestem,śniegolubem. Ale z pewnościąsie pohawi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych świąt :)
    Przydał by się śnieg :)
    spam2506.blogspot.com/2015/12/pomysy-na-prezenty.html

    OdpowiedzUsuń
  10. No to czekamy na konkursy, chyba każdy je lubi więc będziemy brać udział :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tobie również życzę Wesołych Świąt ( tak wiem życzenia spóżnione :P )
    Fajnie że dostałaś lustrzankę, nie mogęsie doczkeac zdjęć!
    ZApraszam
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozazdrośćic ttakiego prezentu! :D Też miałam dostać mojego wymarzoneho Canona, no ale cóż, przed przerwą świateczną ama się dowiedziała o moich ocenach z niemeickiego, z któ¶ego powinnnam byc w mairę dobra. Teaz mogę tylkoliczyć na aparat na urodziny. :D M No swietne te zdjecia, jaki to aparat?

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczesliwego nowego roku!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post i zdjęcia. :* Pozdrawiam i Zapraszam do mnie http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę prezentu, to mój wymarzony *.*
    Szkoda że śniegu nie było... może będzie na sylwestra, haha :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę spóźnione, ale ja Tobie również życzę Wesołych Świąt i oczywiście szczęśliwego nowego roku ! Czekam na kolejne posty :3 Obserwuję <3

    sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też bym napisała Wesołych Świąt, ale będę oryginalna i napiszę SUPER, ŚWIETNEGO, ZABAWNEGO NO I OCZYWIŚCIE KREATYWNEGO NOWEGO ROKU!

    OdpowiedzUsuń
  18. Święta już minęły, ale mam nadzieję że spędziłaś je w gronie rodzinnym i jesteś zadowolona z tego całego czasu :) Oczywiście nowy rok przed nami więc życzę ci wszystkiego co najlepsze w nowym roku 2016 :)

    http://wikaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz cudowny blog ! *.*
    Zapraszam
    www.madame-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. o proszę ja również dostałam aparat cyfrowy. A tak wgl to zdziwiłam się czytając Mam na imię Paulina i jestem piętnastoletnią uczennicą trzeciej gimnazjum. Myślałam, że to ja :)
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

❤️Dziękuję za każdy komentarz❤️
❤️To motywacja do dalszego pisania❤️
❤️Wchodzę w każdy link podany w komentarzu❤️